Om kvällen = "Lärarmiddagen"!

Sådär!! Nu har jag pluggat en stund och hade tänkt berätta lite om kvällen! ;)
Innan jag gick till lärarmiddagen så mötte jag upp tre klasskompisar som jag stod och snackade med ett tag ute i det fina vädret (dock var det FRUKTANSVÄRT varmt..) en bit utanför skolan. Efter att vi stått och snackat lite så gick vi in på själva skolan, då stort sätt alla redan hade anlänt. Det var fullt med folk och dom höll på att hälla upp en "Välkomstdrink" till alla som var där! :) Det roliga var att NÄSTAN alla 9:rna kunde komma (vilket för övrigt är rätt ovanligt, eftersom att det alltid är någon som inte orkar), så att det var superkul. Sedan var det dags för "Trerätters middag", vilket smakade helt OK faktiskt. Dock gillade jag inte efterrätten alls.. USCH!!
Men annars var maten rätt så bra (är rätt kräsen). Efter det var det dags för lite sånger som lärarna skrivit till oss (och om oss), vilket var väldigt roligt. Nästan alla satt och skrattade, så att det blev lyckat detta året också!! Vi hade även en liten frågesport om lärarna, hur väl vi kände dom, osv. Vi fick ca' 31 frågor som vi skulle besvara.
Själv kom vi på en delad andra plats med hela 14 poäng, bra va *blink*?! - Resten av kvällen blev det bara lite musik, chips, läsk, popcorn, MYCKET FOTTANDE, snack, osv. Så att det var verkligen jättetrevligt!!
Idioter fanns det också en del av ikväll..! ;)

HOPPAS NU JAG FÅTT MED DET VIKTIGASTE..!

Förrätten!

Huvudrätten!

Efterrätten!






FLER BILDER KOMMER FÖRMODLIGEN IMORGONBITTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0