Ni har väl inte glömt att det är Morsdag idag?

Idag är det ju som sagt Morsdag och jag hoppas inte att ni har glömt det?! :)
Själv har jag faktiskt inte köpt något till min Mamma än, men jag kommer förmodligen att åka iväg lite senare för att handla något fint. Hon gillar att läsa en del böcker, så att kanske köper jag en bra bok till henne, något klädesplagg eller något liknande?!
Menmen, idag är det Mammas dag och jag hoppas att hon njuter av det! :D

PS. Visste ni att det finns en dag som heter "Barnens dag"?


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

klart man inte glömmer mors dag =)!! mammor är bäst (Y) / Ida

2011-05-29 @ 20:42:45
URL: http://systrarnabackstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0