Nu är Sandra påväg hit!!

Godkväll alla kära bloggläsare! :D
Idag blir det en "Big Brother kväll" med min kusin Sandra. Det har faktiskt nästan blivit som en tradition att hon kommer hit här varje Söndagskväll och tittar Big Brother med mig! Och det ska faktiskt bli väldigt roligt eftersom att vi inte träffats på hela veckan (känns det som), så att vi har ju en del att snacka om kan man ju lugnt säga *blink*. Och för er som undrar så ska hon faktiskt starta en blogg nu i början av sommaren, iallafall vad hon har sagt till mig. Kan tänka mig att hon blir inspererad när hon ser hur bra det går för min blogg, vilket känns sjukt kul! ;) Menmen, nu väntar jag iallafall på att hon ska komma hit så att vi kan käka lite godis, chips, och dricka lite läsk, medans vi kollar på Big Brother live som börjar klockan 21.00!
Idag hoppas vi på att Peter och Sara åker ut.. eller vad säger ni??
Här kommer en bild på Sandra och mig, från förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0