Nu hade jag tänkt beställa hem några "One-Piece" dräkter.

Godkväll alla kära läsare! :D
Nu hade jag tänkt beställa hem några One-piece dräkter, som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år. Vet dock inte vilken färg jag vill ha. Hmm.. kanske blå, vit, grå, svart eller något sorts mönster?! Jag får väl helt enkelt checka runt lite och se vilka som är snyggast. Jag tänker nog beställa hem ca' 2-3 stycken, och det får kosta vad det vill eftersom att jag har velat beställa hem det nu ett tag! :D
Menmen, vilken färg tycker ni är snyggast på en One-piece?


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag vet att det va länge sen du skev inlägget, och ja jag läser igenom hela din blogg, men jag ha en sån lila :D

2011-06-20 @ 16:06:32
URL: http://loveisinbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0