OBS.. var nära på att glömma "Lärarmiddagen"!

Imorgon har vi en såkallad Lärarmiddag, vilket innebär att alla 9:rna på skolan samlas på "kvällen" och har en middag med alla lärare där det bjuds på en massa bilder från skolåret, god mat, efterrätt, osv, osv. Och själv tycker jag faktiskt att det ska bli väldigt roligt, för det är ingenting man gör varje dag, haha! ;) Dock har jag en del planer utöver middagen som jag inte får glömma. Men jag får säkert tid till det också!
Och ja, en massa bilder lär komma så stay tuned, hehe *blink*.

PS. Det börjar klockan 18.00 och slutar någon gång på kvällen om jag inte minns fel. Menmen, mer information får ni imorgonbitti!


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud va roligt och annorlunda med lärarmiddag :D

2011-05-30 @ 10:56:06
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0