Plugg + Delikatesser = Bra blandning! ;)

Godkväll alla kära bloggläsare!!
Som sagt så har jag pluggat en del nu på kvällen eftersom att jag ska ha ett matteprov imorgonbitti som jag måste få VG på om jag ska behålla mitt betyg. Dock ser det väl väldigt mörkt ut.. men man kan väl allt hoppas?! Jag har haft VG hela 8:an och halva 9:an och detta betyget är ett slutbetyg av alla mina betyg under högstadiet. Så att jag lär bli riktigt lack om min lärare skulle sänka mig pga' detta. För det finns en del som knappt ens ska ha Godkänt, medans jag kämpar och är nära VG. För som ni alla vet så syns det inte i betyget att jag är nära VG och den andra PRECIS klarat G, utan det står Godkänt på båda, precis som om jag ligger på samma nivå som den andra. SJUKT men sant! Jaja, men jag fixar det säkert nu när jag har ätit lite delikatesser som Pappa hade vunnit på en golftävling, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0