Riktigt rolig Fredagskväll! ;)

Igår var det en fullspäckad dag! Det var nämligen såhär att jag gick i skolan från 09.00-13.00, efter det gick jag och Anna hem till mig och packade badkläder (behövde bada för att ens få Godkänt i Idrott), eftersom vi har varit sjuka när dom andra har badat. Efter vi badat stack vi hem till mig igen och käkade lite och hade hur trevligt som helst. Och efter att hon hade åkt hem kollade jag på TV och hade en "hemmakväll" tills Olivia smsade och frågade om jag ville komma hem till Sanna och träffa lite folk. Och eftersom jag inte pallar sitta hemma så var det SJÄLVKLART att jag skulle dit, så att jag fixa till mig snabbt och gick sedan hem till min vän Sanna. Vi hade det skittrevligt allihopa, och det slutade med att jag var hemma vid ungefär 00.00. Men det var iallafall den roligaste Fredagen på länge..! ;)
Hemma hos Sanna!

Kommentarer
Postat av: Antonvilja

Great site, keep up the good work

2012-07-13 @ 11:14:05
URL: http://antonvilja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0