Slutade 45 minuter tidigare idag! ;)

Gud vad varmt det är!!!
Håller ni inte med? Det är nog ca' 25 grader eller något.. vilket betyder att sommaren verkligen är här!! ;) Idag fick jag som sagt sluta tidigare eftersom att jag bestämde mig för att göra mitt matteprov imorgonbitti på omprovstiden istället för på mattelektionen. Därför slapp jag sista lektionen, vilket var underbart skönt! Jag har även lämnat in min dator idag, så att det känns rätt konstigt nu faktiskt.. men tur att jag har en extra dator då, som för övrigt har kostat ett par tusenlappar *blink*!
Annars har jag haft en rätt slapp skoldag idag.. vi har typ bara kollat en massa filmer (inte hängt med i några av filmerna), och skrivit en Svenskuppgift angående gymnasiet, som jag absolut inte blev klar med. Menmen, jag får väl ta och göra den lite senare idag..! Nu ska jag först och främst fixa med min nuvarande dator, sedan kolla Big Brother och efter det hade jag tänkt plugga lite Matematik. - Hörs senare! ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

jag tror fan inte att din blogg har legat etta på någon topplista :P sjukt ointressant

2011-05-31 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0