Snart är det Finaldags i Big Brother!

Jag tror säkert att det är många av er bloggläsare som följer Big Brother och har gjort det sedan start. Det har iallafall jag gjort, dock tycker jag att det är helt fel personer kvar i tävlingen. Jag tycker som sagt att Katerina skulle vunnit hela skiten för att hon var den ärligaste där inne, hon stod för vad hon tyckte och tänkte och var helt enkelt den bästa. Själv trodde jag verkligen att det skulle vara en final mellan Katerina, Gurkan och Christian. Och som ni kanske förstår hejar jag på Christian just nu. Dom andra tycker jag är riktigt patetiska och helt enkelt falska, kanske inte Simon, men dom andra idioterna.

Tyvärr är Martin redan kvalificerad till finalen eftersom att han vann veckans tävlingar. Själv hoppas jag verkligen att Peter och Sara åker ut imorgon för att dom är inte värda finalplatserna överhuvudtaget enligt mig. Det ska dock bli spännade imorgon på liven.. eller vad säger ni bloggläsare?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0