Stressad..!!

Godeftermiddag! :D
Själv har jag precis kommit hem ifrån skolan och känner mig riktigt stressad. För att jag ska nämligen ha två omprov imorgonbitti (fysik och matte), plus att jag ska hinna föra över alla bilder jag har på denna datorn till ett USB-minne, samt att jag måste fixa mig till lärarmiddagen som börjar klockan 18.00-22.00. Dock har jag bestämt att gå hem efter ca' 2 timmar eftersom att jag har andra planer också.. men det ska säkert bli jättetrevligt ändå! :) Menmen, nu blir det snabba tag.. hade tänkt käka lite mellanmål, sedan plugga i 1½ timme och sist men inte minst fixa mig till lärar middagen och försöka fixa med min dator. Tror ni jag hinner med allt det här till klockan 18.00? Man kan ju allt hoppas. Menmen, ni får ha de bra så hörs vi om en liten stund alla kära bloggläsare!

Bjuder på en bild från idag.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0