11:07

Godmorgon, godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort, men dock är jag väldigt trött eftersom att jag gick och la mig rätt sent inatt. Snart hade jag iallafall tänkt käka lite frukost samt se ännu en film (om det finns någon bra?). Jag har ju även en del projekt/saker som ska göras under dagen, men det kommer i ett litet senare inlägg! ;)

Kan ni förstå att det snart är skolavslutning?! Det ska bli otroligt skönt att ha sommarlov i över 2 månader, samt börja om på nytt nu i gymnasiet, ta nya tag helt enkelt! - Själv slutar jag skolan den 10:e tror jag. Slutar ni bloggläsare samtidigt, eller slutar ni tidigare, kanske t.o.m senare?! :)
Här kommer några veckor gammal bild som någon i klassen tog?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0