"Vad har hänt med din blogg?"

Jo, det hade jag tänkt att jag skulle förklara nu! :)
Det är såhär att jag har ju bloggat i ett helt år nu (shit vad tiden har gått snabbt),
och jag tänkte att jag skulle börja med ny start här, därav dom flesta inläggen borttagna, eftersom att bloggandet varit lite sisådär sedan jag fick virus av Kissie. Men nu tänker jag blogga som jag ALLTID har gjort innan dvs' 6-7 inlägg om dagen, för att jag vill ju som sagt underhålla alla mina kära läsare. Dock tappade jag ju en del läsare när jag fick viruset av Kissie, men dom kommer säkert tillbaka snart igen!
Men Kissie ska ju inte få förstöra min underhållande blogg, eller vad säger ni?!
Nu kommer jag tillbaka starkare än någonsin. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0